28 kwietnia 2015

Fortuna Karotka Plus

Witajcie :) jakoś nie potrafię znaleźć czasu na umieszczanie postów na moim blogu. W ciągu dnia nie mam czasu a wieczorem padam ze zmęczenia :(  Jednak dzisiaj postanowiłam opowiedzieć Wam o pewnej kampanii do której się dostałam na stronie streetcom :)

Dnia 14 kwietnia 2015 roku otrzymałam maila tej treści :)
Droga Ambasadorko,
witamy w kampanii soków marchewkowo-owocowych Fortuna Karotka Plus.
Wkrótce otrzymasz paczkę Ambasadorki, w której znajdziesz:
  • 12 produktów – po trzy sztuki wybranych wariantów smakowych soków dla siebie oraz dla znajomych
  • 15 ulotek do rozdania przyjaciółkom
E-Przewodnik znajdziesz wkrótce w Strefie Eksperta po zalogowaniu.
W trakcie kampanii czeka na Ciebie wiele zadań:
  • Spróbowanie wszystkich wariantów soków oraz zapoznanie się z materiałami, które znajdziesz w Strefie Eksperta
  • Zorganizowanie spotkania dla koleżanek, podczas którego będziesz mogła poczęstować przyjaciółki sokami i rozdać ulotki. Koniecznie zrób zdjęcie ze spotkania! 
  • Raportowanie przeprowadzonych rozmów na streetcom.pl
  • Udział w badaniach
  • Aktywności na blogach i Facebooku oraz forach internetowych – pamiętaj, aby używać hashtaga: #sokfortuna
Zachęcamy do dzielenia się zdjęciem paczki po jej otrzymaniu!
Publikując wpisy i zdjęcia na blogu czy Facebooku, koniecznie używaj hashtaga:#sokfortuna

Bardzo się ucieszyłam ponieważ uwielbiam soki marchwiowo owocowe :) Już 20 kwietna paczka dotarła do domu gdzie od razu ją otworzyłam i bardzo się ucieszyłam :) W paczce znalazłam 12 soków w 4 różnych smakach. Na pierwszy ogień poszedł sok jabłko, marchew, banan+ witaminy A, C, E. Moje dzieciaki wypiły go w mgnieniu oka :) Kolejnym sokiem był jbłko, marchew, malina + Aloes. Sok stworzony dla mnie. Nie czuć posmaku aloesu a jego konsystencja jest idealna. Nie za gęsta i nie jest zbyt wodnista. Obecnie pozostało mi jeszcze kilka soków do opisania ale to już innym razem jak znajdę dłuższą chwilkę.

Gorąco Was zachęcam do zakupu #sokfortuna ponieważ mają one cudowne właściwości wspaniale wpływające nie tylko na nasz organizm ale również na nasze samopoczucie.


Liczę, że znajdziecie czas na komentarze i Wasze opinie na temat #sokfortuna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz