23 marca 2016

Krem do rąk EVRĒE

Witajcie moi Kochani ?

Jakiś czas temu miałam napisać post na temat podkładu jednak z braku czasu tego nie zrobiłam. Dzisiaj jednak się zrekompensuję i napiszę post na temat kremu i serum do rąk a troszkę później napiszę post o podkładzie, który obecnie stosuję.



Krem i serum są z tej samej marki a mianowicie Evrēe. Tak więc na pierwszy ogień idzie krem.





Opis producenta.

Regenerujący krem do rąk do bardzo suchej, podrażnionej i zniszczonej skóry.
Rezultat: Zaraz po zastosowaniu Twoja skóra będzie intensywnie nawilżona, bardziej elastyczna i przyjemna w dotyku. Po regularnym kilkudniowym stosowaniu pozbędziesz się uczucia spierzchniętych i zniszczonych dłoni.
Formuła kremu: Dzięki zawartości olejków owocowych (oleju migdałowego, avocado i arganowego) głęboko odżywia i regeneruje oraz wspomaga naturalną odbudowę zniszczonego naskórka. Krem został wzbogacony o d-pantenol, alantoninę, glicerynę oraz mocznik, aby zregenerować i ukoić podrażnioną skórę dłoni. Roślinne emolienty tworzą na powierzchni ochronny film zabezpieczający skórę przed utratą wilgoci. Doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości.





Mój skromny opis :)


Jak dla mnie krem ten jest rewelacyjny. Zadowolony był również mój mąż, który miał tak suche dłonie, że drapały nawet po umyciu. Musiałam coś z tym zrobić gdyż każdy jego dotyk sprawiał niemiłe uczucie na moim ciele. Wybrałam się do mojej ulubionej drogerii, którą mam w pobliżu i zaczęłam sprawdzać wszystkie kremy do rąk. W końcu wybrałam ten jeden i okazał się to strzał w dziesiątkę :) Po kilku dniach stosowania kremu dłonie mojego ukochanego stały się gładkie i miłe w dotyku. Krem szybko się wchłaniał a jego skuteczność zaskoczyła mnie tak bardzo, iż postanowiłam zaopatrzyć się w niego za każdym razem kiedy się skończy.

Tak więc z czystym sercem mogę wam polecić oba produkty, które stosowałam nie tylko ja, i zapraszam do zakupu :)


2 komentarze:

  1. Dobre serum (czy tez krem) do rąk to podstawa ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam O3Zone - kosmetyki, które mają szerokie właściwości zdrowotne.

    OdpowiedzUsuń