28 stycznia 2014

Ciekawy, ale nie dla mnie

ACTYVA
NUTRIZIONE
RICCA 
S H A M P O O

Chciałam Wam przedstawić bardzo fajny szampon do włosów, który otrzymałam do testowania z bardzo interesującej strony gdzie od niecałego roku jestem ambasadorką :) 




Najpierw napiszę kilka słów o firmie.

ACTYVA

Wiodąca włoska marka w zakresie pielęgnacji zapewniającej piękne włosy, zdrową skórę głowy i dobre samopoczucie każdej kobiety.

Nauka i natura.
Synergicznie działająca mieszanka składników naturalnych i technologicznie zaawansowanych surowców pozwala uzyskać maksymalną skuteczność pielęgnacji bez naruszania równowagi między skórą głowy, włosa i środowiskiem.

Piękno i zdrowie.
Spraw sobie przyjemność w salonie i w domu dzięki doznaniom oddziaływującym na wszystkie pięć zmysłów. Odkryj wybraną i dostosowaną do Twoich potrzeb pielęgnację ACTYVA.




Firma posiada kilka lini odpowiednich do różnych rodzajów włosów

  1. NUTRIZONE Specjalnie opracowana formuła odżywiająca suche włosy
  2. DISCIPLINA Dyscyplinowanie włosów kręconych i niepodatnych na układanie
  3. COLORE BRILLANTE Pełne życia, trwalsze kolory
  4. NUOVA FIBRA Zdrowe włosy ponad wszystko
  5. VOLUME E CORPOSITA Włosy lekkie i sprężyste
  6. SYSTEM P FACTOR Możesz zapobiegać wypadaniu włosów
  7. SPECIFICI Zdrowa skóra głowy to zdrowe włosy
  8. BELLESSERE OIL Nektar piękna dla wszystkich rodzajów włosów

Ja otrzymałam szampon do włosów z serii NUTRIZIONE RICCA. Szampon jest przeznaczony do suchej skóry głowy i bardzo suchych włosów. Delikatnie oczyszcza włosy, nie naruszając naturalnej równowagi skóry głowy. Odżywia włosy, sprawiając, że są łatwe do rozczesania, miękkie i lśniące.


Moja opinia na temat szamponu jest bardzo neutralna. Powiedziałąbym skłaniająca się do pozytywu. Szampon dobrze rozprowadza się na włosach, jego konsystencja jest dosyć gęsta i ma kolor biały - prawie przeźroczysty. Bardzo dobrze się go spłukuję a włosy nie są splątane po myciu.



Mogłabym się zgodzić z opisem producenta w 100% gdyby nie taki mały problem :( po stosowaniu tego szamponu na mojej głowie pojawił się delikatny łupież. Tak po za tym moje włosy nabrały miękkości i w końcu mogłam je rozczesać bez wielkiego wyrywania włosów szczotką.

Jeśli któraś z Was chciałaby zakupić ten szampon nie sugerujcie się moją opinią ponieważ moja skóra na głowie jest bardzo dziwna i to co pomaga innym, mnie szkodzi - niestety :(


Jeżeli ktoś jest zainteresowany jedną z serii proszę o kontakt a mogę ją dokładnie opisać.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz