14 stycznia 2014

Dlaczego taka długa przerwa

Witajcie moi kochani :) 

Przepraszam Was za tak długą przerwę ale było to spowodowane moją ciążą i nie najlepszym samopoczuciem :( 

Ostatnie 3 miesiące ciąży strasznie źle się czułam i nie mogłam siedzieć przed komputerem do tego leżenie na wznak również nie było możliwe bo od razu robiło mi się słabo i niedobrze :( Moje  maleństwo do samego końca dało mi wiele powodów do zmartwień ponieważ w dniu przyjazdu do szpitala na zapisie KTG wykazało, że jest zanik tętna i muszą zatrzymać nas w szpitalu :( Było to 13 grudnia 2013 roku (piątek).  Pani doktor zleciła badanie dpplerowskie, które miało na celu sprawdzenie przepływu krwi w pępowinie i łożysku. Tego dnia nasze dziecko postanowiło się odwrócić i pokazać, że jest maleńkim chłopcem. Kiedy badanie się zakończyło podpięto mi ponownie KTG i leżałam ponad 30 minut aby zrobić dłuższy zapis. Wszystko wyszło dobrze ale zostawili nas na obserwację. Następnego dnia rano miałam badanie ginekologiczne i doktor postanowił aby stymulować poród. Tego dnia właśnie narodził się mój synek. Było to dokładnie 14 grudnia 2013 roku o godzinie 15:30 na świat przyszedł Arkadiusz i ważył 3350a jego długość to 56 cm no i dostał 10/10 w skali Apgar.

Od wczoraj postanowiłam, że będę systematycznie dodawać posty ale moje dzieci skutecznie mi to uniemożliwiają i ciągle coś wymyślają. Ja jednak będę starała się rozwijać bloga i w końcu chociaż jeden post dziennie publikować. Może z upływem czasu uda się napisać coś na za pas :)

Dzisiaj tak ogólnikowo ale już jutro postaram się dodać jakiś ciekawy post tylko zastanawiam się jeszcze na jaki temat. Tak więc mam nadzieję, żę będziecie zadowolone z mojego bloga i zostaniecie ze mną na dłużej :)  Serdecznie Was pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mnie :)


P.S. Tutaj przedstawiam moje maleństwo :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję Maleństwa:) Czyli już ma miesiąc i jeden dzień:) Niech rośnie zdrowy:)

    Korzystając z okazji zapraszam na rozdanie:
    http://inspiracjeonline.pl/rozdanie-dla-kobiet-w-ciazy-i-mam/

    OdpowiedzUsuń
  2. moje gratulacje ... ja swojego urodziłam 10.12.2013 o 5:20 :) .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń