3 września 2013

Bath & Body Works

Bath & Body Works BALI MANGO - żel pod prysznic





Już jakiś czas temu obiecałam sobie, że pochwalę się moim żelem pod prysznic, który otrzymałam za aktywność na stronie FB Shape 


OPIS PRODUCENTA



Ekskluzywny żel pod prysznic Bali MANGO, którego formuła zawiera nawilżające masło shea, ochronną witaminę E oraz kojący Aloes, żel odżywia i czyści skórę, pozostawia uczucie nieodpartej miękkości, na zapach Bali MANGO składa się mandarynka, azjatyckie jabłko oraz piwonia.



MÓJ OPIS





Żel pod prysznic zrobił na mnie niesamowite wrażenie - po pierwsze jego zapach strasznie mnie urzekł i miałam wrażenie, że pachnę jak brzoskwinka a po drugie bardzo mocno się pienił i już niewielka ilość żelu wystarczyła na umycie całego ciała. Muszę jeszcze dodać, że moje dzieciaki kiedyś dorwały się do żelu i dolały do niego dużą ilość wody a on nadal spełniał swoje zadanie. Pomimo tego, że był strasznie wodnisty to także jego niewielką ilością mogłam umyć całe ciało :) Teraz stosuję go jako mydło do kąpieli w wannie ponieważ jego zapach mnie uspokaja i dodaje mi energii na cały dzień.


Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić ten żel i obiecać, że będziecie zadowolone :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz