1 września 2013

Witam po przerwie :)

Witajcie po długiej przerwie, którą byłam zmuszona zrobić :( 


Początkowo przestawał działać mi komputer a później niestety internet też nie był najlepszej jakości. Dokładając do tego jeszcze początek wakacji i syna obecnego w domu to brakowało mi czasu. Uczyłam syna pisać jednak tylko wtedy kiedy sam miał na to ochotę. Poznaliśmy kilka literek alfabetu a i niektóre syn zaczął pisać w zeszycie (litery pisane) Synek miał w lipcu 5 lat i w przyszłym roku idzie już do szkoły. Ja również obchodziłam swoje urodzinki i to bardzo okrągłe jednak nie mogłam ich świętować zbyt hucznie ze względu na swój stan ( zostanę mamą po raz 4). Moje gorsze samopoczucie również nie pozwoliło mi na dłuższe siedzenie przy komputerze i musiałam chwilowo odpuścić pisanie bloga.

Teraz moi drodzy rozpoczynam ze zdwojoną siłą. Mam kilka ciekawych pomysłów a na początek pochwalę się Wam co otrzymałam do tej pory i jakich recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie. 







Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam do czytania :)

3 komentarze:

  1. o fajne kosmetyki widze, jedwab z GP mam i jest na prawde godny uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. mój komputer też nie działa, na szczęście mam w pracy i tu bloguję.
    Paczka face look jest bardzo fajna, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obecnie jestem na L4 i nie miałam jak korzystać z kompa :(

      Usuń