5 września 2013

Dzień postaci z bajek



Dzisiaj nie będę pisała żadnej recenzji kosmetyku lecz chciałam z Wami podzielić się informacją, że dzisiaj obchodzimy DZIEŃ POSTACI Z BAJEK




Baśnie i bajki cieszą się wielkim powodzeniem zarówno u dzieci jak i u dorosłych. Dla wszystkich są źródłem bogatych przeżyć i wrażeń, niezastąpionym sposobem wzbogacenia wyobraźni a także budzą zainteresowania otaczającym światem ludzi i zwierząt.



Bajka towarzyszy nam już od najmłodszych lat. Każde pokolenie ma swojego ulubionego bohatera np. Reksio, Bolek i Lolek, Pszczółka Maja, Smerfy czy Muminki. Jednak to od nas dorosłych zależy jakie wzorce do naśladowania przedstawimy naszym najmłodszym.











Jestem ciekawa jakie wy macie swoje ulubione bajki. Moją bajką z dzieciństwa, którą oglądałam gdy byłam chora to "KOPCIUSZEK" :)  Ostatnio nawet oglądałam ją z moją córeczką. Mała była zachwycona :)
























1 komentarz:

  1. kiedyś to były fajne bajki a dzisiaj co jest takie ze szkoda oczów

    OdpowiedzUsuń