23 października 2013

Kolagenowy żel do mycia twarzy - moja opinia

LAGENKO



Kolagenowy żel do mycia twarzy


  • nie zawiera konserwantów parabenowych
  • nie zawiera mydeł z grupy SLS - stosowanych powszechnie, nawet w najdroższych tego typu produktach i nawet w kosmetykach dla dzieci
  • użyto w ich miejsce prestiżowych, najlepszych substancji aktywnych, które kosmetolodzy rezerwują zazwyczaj dla przodujących kremów przeciwzmarszczkowych
  • Kompozycja oparta została o ekstrakty roślinne, rybi kolagen i substancje kopatybilne ze skórą i błonami śluzowymi - nie uszkadzające płaszcza wodno-lopidowego, o delikatności właściwej recepturom kosmetyków dla niemowląt
  • zalety powyższe potwierdził test in vitro "Red-Blood-Cell" w standardzie kontroli preparatów dla niemowląt
  • kolagenowy żel do mycia twarzy jest sam w sobie kosmetykiem o dowiedzionym działąniu w kierunku zmiękczania i wygładzania naskórka, nawilżania skóry właściwej, pobudzania procesów regeneracyjnych i antyoksydacji


SPOSÓB UŻYCIA
Niewielką ilość żelu nanieśc na zwilżoną wodą skórę twarzy i szyi. Delikatnie rozmasować i obficie spłukać. Nie osuszać, jeżeli aplikujemy Kolagen naturalny.




Moim skromnym zdaniem żel sprawdził się na mojej skórze w 100% :) Na samym początku używania dosyć mocno ściągał moją skórę twarzy ale nie było to uciążliwe bo już po tygodniu stosowania uczucie ściągnięcia minęło. Po miesiącu używania moja skóra stała się nawilżona i napięta oraz wygładzona. Po miesiącu używania postanowiłam zrobić test i przestałam stosować żel a myłam się mydłem. Różnica była widoczna od zaraz :) na twarzy pojawiły się małe krostki jak wcześniej zanim zaczęłam używać tego kosmetyku oraz skóra nie była już tak gładka jak na początku stosowania żelu LAGENKO. Teraz znowu stosuję żel kolagenowy i jestem bardzo zadowolona z jego działania. Moja skóra tylko zyskała na swoim wyglądzie a ja znów mogę spojrzeć w lustro i powiedzieć, że ładnie wyglądam mimo kilku niedoskonałości na mojej twarzy z którymi borykam się od kilku lat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz