29 października 2013

Testowanie

Witam :)

Już po raz kolejny otrzymałam kosmetyki do testowania od Face & Look. Tym razem jest to 5 kosmetyków których zupełnie się nie spodziewałam :) Bardzo mile mnie zaskoczyli ponieważ idealnie trafili w mój gust. Paczuszka przyszła  z samego rana i wyglądała tak jak ją otworzyłam :)





Pierwszym kosmetykiem który wyjęłam to był Dwufazowy cukrowy peeling do ciała, rąk i stóp :)



Następnie wyjęłam złoty lakier do paznokci Ingrid Cosmetics.




Kolejnym był szampon do włosów Actyva Nutrizione Ricca.




Dostrzegłam jeszcze dwa tak samo wyglądające opakowania ale różne produkty Perfecty: Perfumowany krem do ciała  Słodkie nawilżenie oraz Perfumowany Peeling do ciała Słodkie wygładzenie.




Na samym końcu ukazała mi się Hydrożelowa maska na tkaninie L'biotica.





Już wczoraj użyłam cukrowego peelingu na moich stopach i również stopach męża i powiem szczerze, że już po pierwszym użyciu peeling bardzo miło mnie zaskoczył. Pierwsza recenzja kosmetyku już pewnie niedługo jak dokładnie przetestuję wszystkie produkty :)  Mam nadzieję, że są to produkty które zostaną ze mną na dłużej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz