23 października 2013

bebeauty - moja opinia

ŻEL DO STÓP
dezodorująco-antyperspiracyjny


Żel do codziennej pielęgnacji stóp skutecznie zapobiega nadmiernej potliwości i pozostawia na skórze odświeżający zapach werbeny. Lekka konsystencja powoduje, że preparat łatwo się rozprowadza o szybko wchłania nie pozostawiając uczucia tłustości.

Składniki aktywne:

Szałwia lekarska - ma właściwości przeciwpotne i przeciwzapalne.

Gliceryna - efektywnie nawilża skutecznie penetrując warstwę rogową naskórka oraz głęboko zmiękczając skórę.


Efekty działania potwierdzone testem aplikacyjnym po 2 tygodniach regularnego stosowania



Sposób użycia

Odpowiednią ilość żelu nanieść na czystą, suchą skórę stóp i delikatnie wmasować. Stosować 2 razy dziennie. Aby uzyskać optymalny rezultat pielęgnacyjny stosować wraz z pozostałymi preparatami do pielęgnacji stóp z linii BeBeauty Foot Expertiv. Unikać kontaktu z oczami.





Moja ocena

Długo szukałam odpowiedniego preparatu do stop dla mojego ukochanego męża i nie mogłam znaleźć nic ciekawego. Pewnego dnia na zakupach w biedronce natrafiłam na ten produkt. Postanowiłam kupić mężowi żel do stóp o działaniu dezedorująco antyperspiracyjnym. Mąż zaczął stosować i codziennie rano przed wyjściem z domu smarował nogi żelem i już po 2 tygodniach stosowania zauważyłam ogromną różnicę. Stopy męża zrobiły się bardziej gładkie i już nie wydawały żadnego zapachu. Jeśli ktoś ma problem z nadmiernym poceniem to mogę ten krem z czystym sumieniem polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz