23 października 2013

NOWOŚĆ Mixa Baby

MIXA Baby Delikatna dla niemowląt, delikatna dla ich mam

Żel polecany do skóry wrażliwej i delikatnej 

Jeśli pragniesz dla swojego dziecka:

  • Skutecznego i łagodnego oczyszczenia
  • Miękkiej skóry chronionej przed przesuszeniem
  • Delikatnego zapachu dziecka


Mixa Baby jest dedykowana specjalnie do delikatnej skóry niemowląt, których skóra i włosy są bardziej wrażliwe na działanie czynników zewnętrznych.Lipidowy żel do ciała i włosów bez mydła Mixa Baby idealnie nadaje się do codziennego łagodnego mycia twarzy, ciała i włosów dziecka.

WYSOKIEJ JAKOŚCI FORMUŁA

Delikatna formuła zawiera niewielkie stężenie składników powierzchniowo czynnych. Łagodnie myje skórę i włosy dziecka. Wzbogacony w olejek ze słodkich migdałów nawilża i odżywia skórę
Kremowa piana bardzo łatwo się zmywa. Skóra jest miękka, a włosy są miękkie i błyszczące. Dziecko zachowuje delikatny zapach czystości.

OPTYMALNA TOLERANCJA

Skład dobrany tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych. Testowano pod kontrolą dermatologiczną o oftalmologiczną. Nie szczypie w oczy.

BEZ MYDŁA, BEZ PARABENÓW

Tak delikatny, że można go używać tak często, jak chcesz. Idealny do codziennego mycia wrażliwej skóry całej rodziny.





Całkiem niedawno otrzymałam do testowania z testmetoo.com Lipidowy żel do mycia ciała i włosów bez mydła firmy MIXA. Byłam zaskoczona otrzymanym produktem ale bardzo pozytywnie gdyż nie spodziewałam się, że w pierwszych testach cokolwiek dostanę.
Postanowiłam od razu rozpocząć testowanie nie tylko na moich dzieciach ale również na sobie i moim mężu. 

Pierwszy był mój najmłodszy syn, który całkiem niedawno ukończył 1 rok. Test wypadł bardzo pozytywnie. Do umycia całego ciała użyłam zaledwie jedną pompkę :) byłam w szoku, że żel jest tak wydajny :) Mój kochany maluszek po kąpieli pachniał bardzo ładnie i miał pięknie pachnące włosy. Następnego dnia rano dalej pachniał i zapach utrzymywał się do następnej kąpieli :)

Druga w kolejce była moja 2 i pół letnia córka która ma dosyć długie włosy. Na umycie jej ciałka również wystarczyła jedynie jedna pompka ponieważ żel bardzo ładnie się pieni. Włosy o umyciu były bardzo łatwe w rozczesaniu i pięknie pachnące :)

Następnie poszedł do kąpieli mój najstarszy syn, który ma już 5 lat. Na niego zużyłam troszkę więcej żelu ale nie dużo. Również jego skóra była przyjemnie pachnąca i zapach utrzymywał się bardzo długo. Następnego dnia kiedy syn wrócił z przedszkola pachniał żelem.

Kolejną osobą, która użyła tego żelu był mój mąż. Niestety mimo ładnego zapachy żel mu nie przypadł do gustu gdyż według niego za słabo się pienił :( Jednak wiem, że mój ukochany nie lubi żeli pod prysznic i od zawsze myje się mydłem.

Ostatnia do testowania przystąpiłam JA :) Jestem z żelu bardzo zadowolona. Nie zużyłam go dużo ponieważ jest bardzo wydajny :) Podczas kąpieli bardzo ładnie pachnie i jego zapach sprawił, że się odprężyłam mimo krótkiego prysznica. Jedyna co mi nie pasuje w tym produkcie to to, że nie bardzo chciał pienić się na moich włosach. Zostałam zmuszona umyć włosy moim szamponem :(


Podsumowanie:



Lipidowy żel do ciała i włosów bez mydła Mixa Baby mogę polecić do delikatnej skóry naszych pociech tych całkiem małych i tych zdecydowanie starszych :) Spełnia wszystkie wymagania bardzo wymagających mam i sprawdza się podczas kąpieli dzieci. Jestem pewna, że nie szczypie w oczy bo córce przez przypadek wpadło troszkę do oczka a ona nawet nie zareagowała. Polecam go również kobietom z bardzo delikatną i wrażliwą skórą gdyż żel ten sprawia, że skóra po kąpieli jest delikatna miękka i bardzo przyjemna w dotyku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz