30 października 2013

Vintage Washing Gel & Luxury Milk

VINTAGE


WASHING GEL with natural plant extract Lemon Grass



Energetyzujący żel pod prysznic znakomicie myje i odświeża skórę. Ekstrakt z trawy tygrysiej wygładza i pielęgnuje skórę, sprawia, że czujemy się dosłownie zrelaksowani i szczęśliwi. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało a wibrujący, egzotyczny zapach pobudza i odpręża.

Sposób użycia:

Nanieść na mokrą skórę, spienić, następnie spłukać.






LUXURY MILK with natural plant extract Lemon Grass



Mleko do kąpieli o świeżym zapachu trawy cytrynowej pobudza zmysły, dodaje witalności i energii. Dzięki zawartości kompleksu nawilżającego, d-pantenolu oraz ekstraktu z trawy tygrysiej zapewnia długotrwały efekt miękkiej, aksamitnie gładkiej i przyjemnie pachnącej skóry.

Sposób użycia:

25 ml mleka wlać pod strumień ciepłej wody. Zalecany czas trwania kąpieli: 20 min.





Moja opinia:

Żel pod prysznic wywarł na mnie ogromne wrażenie. Najpierw urzekł mnie piękny zapach trawy cytrynowej, który uwielbiam :) Kolejnym momentem był relaksujący zapach podczas brania prysznicu. Żel ten bardzo dobrze się pieni i delikatnie myje moje ciało pozostawiając na nim bardzo delikatny i miły zapach, jest wydajny i ma prześliczny landrynkowy kolor :)

Mleczko do kąpieli również urzekło mnie swoim zapachem i konsystencją , jest bardzo gęste i już niewielka ilość jest potrzebna do stworzenia niesamowitej piany a podczas kąpieli człowiek może się zrelaksować i zapomnieć o problemach gdyż zapach unoszący się w powietrzu jest niesamowity.


Może moja opinia wydawać się zbyt przychylna tym produktom ale ja naprawdę jestem zachwycona a to może dlatego, że zapach trawy cytrynowej podczas kąpieli jak również podczas szybkiego prysznica po prostu mnie uspokaja i dodaje energii :)

2 komentarze: