29 października 2013

Maybelline

AFFINITONE PODKŁAD


Idealne dopasowanie bez efektu maski



Od producenta:

Idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury bez efektu maski.

Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu.

Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry.

Ultralekka formuła o długotrwałym działaniu.

Do wszystkich typów cery.

Testowany pod kontrolą dermatologiczną





Moja ocena :)

Podkład jak na razie przypadł mi bardzo do gustu i chyba zostanie ze mną na dłużej. Kolor byłam w stanie wybrać sprawdzając kolory na stronie Maybelline i wybrałam idealny :) Tak jak pisze producent podkład dopasowuje się do odcienia skóry i nie pozostawia uczucia ciężkości na twarzy. Stosując ten podkład nie muszę się martwić, że z daleka ktoś zauważy, że mam makijaż który sprawia wrażenie "tapety" na twarzy. Jestem pod jego ogromnym wrażeniem i jest to pierwszy podkład który idealnie dobrałam dla siebie. Wszystkim kobietom życzę dopasowania odpowiedniego podkładu dla swojej skóry i odcienia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz