12 lutego 2014

Marimer

Będąc matką niemałej gromadki kochanych maluszków najważniejsze dla mnie jest ich zdrowie. Jeszcze rok temu moje szkraby często miały infekcje nosa co czasami kończyło się dość poważnie gdyż było to zapalenie ucha i łykanie antybiotyków. Ja bardzo niechętnie podaję antybiotyki dzieciom aby nie ziszczyć ich małych organizmów od środka i staram się im podawać witaminy w postaci naturalnej aplikując, w miarę możliwości soki własnej roboty oraz koktajle. Szkoda tylko, że moje maluszki nie przepadają za tą formą witamin.
Zmagając się z tymi wszystkimi infekcjami górnych dróg oddechowych moich dzieci pediatra polecił mi coś, co bardzo mnie zaintrygowało. Był to fizjologiczny roztwór wody morskiej. Poniżej postaram się go opisać i powiedzieć jak nam pomógł.

Spray Marimer izotoniczny
Spray Marimer izotoniczny 100 ml to w 100% sterylny, izotoniczny roztwór wody morskiej. Zawiera wiele istotnych mikroelementów, zwłaszcza miedź i mangan. Zaleca się codzienne stosowanie u niemowląt od 6 miesiąca życia, dzieci i dorosłych.

Spray marimer izotoniczny to preparat:
- sprawdzony - od lat polecany przez pediatrów i laryngologów
- skuteczny - pozwala na efektywne oczyszczenie i nawilżenie nosa
- bezpieczny - polecany dla niemowląt i dzieci do stosowanie przez długo okres czasu
- łatwy w dozowaniu - wystarczy jednorazowo nacisnąć dozownik 
- wydajny - zawiera ok 500 dawek preparatu

Czym jest roztwór izotoniczny wody morskiej?
Izotoniczny roztwór wody morskiej, zwany również roztworem fizjologicznym, to neutralna dla organizmu mieszanina naturalnie występujących w wodzie morskiej soli mineralnych, zwłaszcza chlorku sodu (NaCl) i wody. 

Wskazania do użycia
- codzienna higiena nosa u niemowląt, dzieci i osób dorosłych 
- oczyszczanie błony śluzowej nosa
- usówanie zanieczyszczeń i zalegającej wydzieliny
- nawilżanie błony śluzowej nosa
- ochrona błony śluzowej nosa przed podrażnieniem ze strony alergenów
- ochrona błony śluzowej nosa przed infekcjami bakteryjnymi, wirusowymi i grzybiczymi

Sposób użycia:

  1. Włożyć aplikator do nosa
  2. Przechylić głowę na bok i rozpylić spray Marimer do górnego nozdrza
  3. Powtórzyć to samo z drugim nozdrzem
  4. Wyprostować głowę, pozwalając aby wydzielina spłynęła
  5. Wytrzeć nadmiar roztworu lub wytrzeć nos



Środek ten zaczęłam stosować podczas ostatniej duuużej infekcji górnych dróg oddechowych syna i córki. Niestety aplikacja nie należy do najprzyjemniejszych ponieważ jest to "psik psik" (tak mówię moje szkraby) i dzieci nie bardzo to lubią. Jednak dla mnie to nie jest ważne. Najważniejsze, że jest skuteczne i nam pomaga :) Ja sama na sobie przetestowałam i byłam w szoku bo mimo, iż nie lubię tego typu leków (spray do nosa)to czasami używam aby nawilżyć suchą śluzówkę. Wszystkim polecam nie tylko dla dzieci ale dla samych siebie aby zadbać o swoje górne drogi oddechowe i w okresach infekcji nie mieć problemów ze zdrowiem :) Obecnie nie mamy większych problemów a jak tylko pojawia się katar to używamy wody morskiej aby zapobiegać i nie musieć łykać tabletek.

3 komentarze:

  1. używałam kiedyś, ale ostatnio pani w aptece dała mi physiomer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że też jest dobry ale obecnie pozostajęprzy Marimer :)

      Usuń