9 grudnia 2013

Krem do stóp

Witajcie :)

Nie było mnie znowu kilka dni ale to wszystko dlatego, że będąc na końcówce ciąży źle się czuję i nie zawsze jestem w stanie siedzieć przy kompie. Mam nawet trudności w przygotowaniu najłatwiejszego obiadu. Na moim blogu powoli zaczną pojawiać się przepisy dla kobiet karmiących piersią a ja mam nadzieję, że już niedługo do nich dołączę.

Dzisiaj jeszcze recenzja kolejnego kremu do stóp testowanego przez mojego męża.


Exclusive Cosmetics Krem do stóp. Antyperspirant.





Ja nie jestem do niego tak do końca przekonana ponieważ ja na krem jest bardzo gęsty i nie najlepiej się wchłania oraz zostawia białe ślady na czarnych skarpetach mojego męża co bardzo mnie drażni. Krem ten nie przypadł mi również do gustu z tego względu, że jak dla mnie ma bardzo drażniący zapach - to może nie być obiektywna ocena gdyż jestem w ciąży i wiele zapachów mnie denerwuje.









Mój mąż jednak jest z tego kremu bardzo zadowolony, ponieważ jako przedstawiciel handlowy cały dzień ma buty na nogach i wiadomo strasznie mu się pociły. Teraz kiedy wraca do domu to mimo, że nogi w butach się pocą to nie czuć tego nieprzyjemnego zapachu. Skóra na stopach męża nie stałą się miękka ale nie jest już tak chropowata jak na początku. 

Dla mnie największym plusem tego kremu jest brak nieprzyjemnego zapachu stóp bo doprowadzało mnie to do szału.






Opis producenta




Przeznaczony jest dla osób ze skłonnościami do nadmiernogo pocenia się stóp. Zmniejsza wilgotność między palcami, zapobiega maceracji skóry i likwiduje nieprzyjemny zapach. Krem doskonale się wchłania, dając stopom uczucie odpręzenia i świeżości. Regularnie stosowany poprawia ogólny wygląd skóry, zmniejsza skłonność do pękania w okolicach pięt, zmiękcza stwardniały i zrogowaciały naskórek.

Sposób użycia:
Po umyciu i osuszeniu, wetrzeć krem w skórę stóp i między palcami.









1 komentarz: