3 grudnia 2013

Moje prezenty :)

Witajcie kochani :)

Chciałam Wam przedstawić kilka moich wspaniałych prezentów, które otrzymałam. Nie są to prezenty jedynie grudniowe ani mikołajkowe. Udało mi się wygrać w kilku konkursach i właśnie niedawno nadeszły do mnie przesyłki. 


Pierwszą przesyłką jaką otrzymałam była paczuszka z książką Marissa Meyer Saga Księżycowa Księga 2 Scarlet.  Książka została uznana za Literacki EGMONT.


Przybliżę Wam troszkę postać autorki

Marissa Meyer - mieszka z mężem i trzema kotami w miasteczku Tacoma w stanie Waszyngton. Baśnie uwielbia od dzieciństwa. Saga księżycowa to jej debiut - niezwykle udany, gdyż pierwsza część serii, Cinder, przez wielr tygodni nie schodziła z listy bestsellerów New York Times.


Coś o książce :)

Saga księżycowa
Księga 2 
Scarlet




Saga przyszłości ma swój początek dawno, dawno temu.....

Drogi Cinder i Scarlet krzyżują się w chwili, w której Ziemia zostaje zaatakowana przez Lunę....

Cinder, dziewczyna cyborg zarabiająca na życie jako mechanik, próbuje wydostać się z więzienia, choć wie, że jeśli jej się uda, stanie się najbardziej poszukiwanym zbiegiem we Wspólnocie Wschodniej.



Po drugiej  stronie kuli ziemskiej ginie babcia Scarlet Benoit. Okazuje się, że Scarlet nie miała świadomości wielu związanych z nią spraw ani śmiertelnego zagrożenia, w którym żyła. Kiedy spotyka Wilka, mającego prawdopodobnie wiadomości o miejscu pobytu babci, czuje powstającą między nimi więź, choć nie potrafi przełamać nieufności. Wspólnie rozwiązują zagadkę, ale wówczas los zderza ich z Cinder przynoszącą nowe pytania bez odpowiedzi.


W pierwszym tygodniu sprzedaży Scarlet znalazła się na 4 miejscu listy bestsellerów New York Times.
Niestety nie będę czytała Księgi drugiej dopóki nie przeczytam Księgi pierwszej Cinder bo z tego co czytałam obie książki są ze sobą powiązane





Kolejnym moim zaskoczeniem było otrzymanie wspaniałych butów ze skóry od mojego męża. Buty pochodzą od polskiego producenta  Modliński. Jak tylko znajdę ich stronę internetową to postaram się ją tutaj wkleić aby przedstawić całą ofertę tego producenta. Ja jestem z nich bardzo zadowolona i mam nadzieję, że jeszcze długo mi posłużą.





Buciki mają śliczny ozdobny zameczek z boku i cieplutkie futerko w środku :)











Na sam koniec otrzymałam przesyłkę kurierską z wygraną na Facebook-u wraz z Kama - Hurtownia kosmetyczna. Tak wyglądała informacja o zwycięzcy :)



Oto moja wygrana:

Akrylowy żel do włosów - bardzo mocny


Dwufazowa odżywka nawilżająca


Jak tylko zacznę używać na pewno umieszczę tutaj swoją opinię o otrzymanym produkcie. Bez względu na wszystko postaram się napisać Wam szczerą opinię nawet jak nie będzie ona najlepsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz