10 grudnia 2013

Wygrane w konkursach

Kochani,

Od jakiegoś czasu postanowiłam brać udział w konkursach w których można wygrać nie tylko cenne nagrody ale również rzeczy które chciałabym mieć w swoim domu lub w swojej kosmetyczce. Tak więc biorę udział w każdym konkursie, który mnie zainteresuje swoimi nagrodami. Zaczęłam chyba jakieś 2 tygodnie temu i już udało mi się wygrać w dwóch konkursach z czego bardzo się cieszę bo tym oto sposobem mogę zrobić prezent mojemu synowi pod choinkę z produktów o których ciągle gada.

Tak wyglądało losowanie na Fun Page-u firmy Inter Sp. z o.o.










A to co ma znaleźć się w przesyłce o która grałam





W drugim konkursie w którym brałam udział można było wygrać 50$ lub 30$. Mnie udało wygrać się opcję pierwszą a teraz pozostaje do wyboru co kupić za tą kwotę w sklepie od którego dostanę tą kwotę.





3 komentarze:

  1. Dude, please tell me that youre going to publish more. I notice you havent written another blog for a while (Im just catching up myself). Your weblog is just as well important to be missed. Youve got so a lot to say, these knowledge about this topic it would be a shame to see this blog disappear. The internet needs you, man!
    jeux avion
    jeux barbie
    jeux ben10

    OdpowiedzUsuń