6 grudnia 2013

Ziaja - płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym



 ZIAJA intima - kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym.



Kiedy zaszłam w ciąże jak wiadomo poszłam do ginekologa na badanie i upewnienie się, że to ciąża. Po wykonaniu wszystkich badań zleconych przez lekarza okazało się, że w okolicach intymnych mam stan zapalny ale niestety nie mogłam przyjmować żadnych leków ze względu na wczesny stan ciąży. Postanowiłam wtedy poszukać takiego płynu do higieny intymnej który będzie w stanie choć troszkę ulżyć moim dolegliwościom. Poszłam do najczęściej uczęszczanej przeze mnie drogerii i trafiłam na cały regał takich kosmetyków. Stałam tam chyba przez godzinę, obok mnie mąż,  brałam każdą butelkę do ręki i dokładnie czytałam skład i zastosowanie danego produktu. Szczerze mówiąc mąż miał już dosyć i powiedział, że idzie poszukać jakiegoś miejsca aby usiąść i jak już wybiorę to mam dać znać.



Czytałam i czytałam, czasami nawet kilka razy to samo bo w pewnym momencie się pogubiłam na tym regale. Trafiłam w końcu na kosmetyki firmy Ziaja. Mimo, że mają płyn do higieny intymnej przeznaczony dla kobiet w ciąży i po porodzie postanowiłam zakupić ten z kwasem mlekowym. Mój wybór okazał się trafiony w dziesiątkę. Stosuję go do tej pory i jestem z niego bardzo zadowolona. Dokładnie myje i nie podrażnia okolic intymnych, łatwo się spłukuje i mimo iż jest delikatnie perfumowany mnie to nie przeszkadza. Z czystym sumieniem mogę go polecić kobietom mającym stan zapalny okolic intymnych.




Opis:

Codzienna higiena ochronna

Płyn z kwasem mlekowym do codziennej pielęgnacji okolic intymnych.
Przeznaczony dla kobiet w każdym wieku.
Polecany jako preparat pomocniczy w łagodzeniu stanów zapalnych.

Przywraca i utrzymuje kwaśne pH miejsc intymnych
Kwas mlekowy stanowi naturalną substancję antybakteryjną
Delikatnie myje oraz zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości 


Kremowa konsystencja
Nie zawiera mydła
Nie zawiera barwników
Delikatnie perfumowana

Preparat przebadany dermatologicznie i ginekologicznie przy udziale lekarzy ginekologów z Instytutu Położnictwa i Chorób Kobiecych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz