25 kwietnia 2013

Borussia vs Real

Witajcie moi kochani :)


 Dzisiaj wspaniały słoneczny dzień :) W przedszkolu syna podpisałam umowę na rok 2013/2014 :) Wiem, że jeszcze dużo czasu ale tak właśnie to u nas wygląda. Zapisujemy dzieci drogą internetową  (jest na to 2 tygodnie) a później tylko 4 dni na podpisanie umowy.

Wczorajszy mecz wywołał wiele sporów między ludźmi więc i ja muszę napisać kilka zdań co o tym myślę :)


Jak wszyscy chyba wiemy, wczoraj rozegrano mecz Borussia Dortmund vs Real Madryt (4:1). Nasz rodak Robert Lewandowski strzelił wszystkie cztery bramki (z czego ja jestem bardzo zadowolona). Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że ludzie mają do niego straszne pretensje, dla Dortmundu strzela a dla reprezentacji nie potrafi. Pewnie za mało w reprezentacji mu płacą. Ja jestem przeciwna potępianiu i osądzaniu Roberta. Przecież to nie jest jego wina, że mamy taką reprezentację. Nasi nie potrafią grać ze sobą a jeden Lewandowski nie może grać za wszystkich. Mimo iż w reprezentacji nasze trio (Lewandowski, Błaszczykowski i Piszczek) potrafi stworzyć akcję typową dla Borussii to reszta wszystko zepsuje. Nie mamy takiego zaplecza jakie posiada Borussia. Tam wszyscy są zgrani i zdyscyplinowani i nie liczy się na jednego zawodnika tylko na całą drużynę. To, że Robertowi udało się strzelić cztery bramki to nie jest tylko jego zasługa ale całej drużyny. Wszyscy zawodnicy pracowali na ten wynik i udało im się :)



Triumf Lewandowskiego nad Realem




Niestety we wtorek bardzo zawiodłam się na Barcelonie :( No cóż nie zawsze jest dzień dziecka i nie zawsze Barca musi wygrywać ale przyzwyczaiłam się do świętowania ich zwycięstw. Okazało się najgorsze :( Barca bez dobrej formy Messiego niestety nie istnieje a on sam nie jest w stanie ze świeżo wyleczoną kontuzją grać jak wcześniej. Przecież wszystko musi dojść do siebie. Messi niech wraca do zdrowia a trener Barcy niech myśli nad składem na środowy mecz :)

Teraz będę trzymała kciuki za Borussię i Barcelonę w meczach rewanżowych :)





Co wy myślicie na temat gry Lewandowskiego w Borussii oraz w naszej "wspaniałej" reprezentacji?

4 komentarze:

  1. jaki kibic z Ciebie;) ja meczu nie ogladalam, ale od rana wszedzie o tym pisza, wiec wiem o co kaman;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kibic jaka reprezentacja, wolę kibicować zagranicznym klubom niż naszym bo tam jest na co patrzeć a u nas biegają za tą piłką i nic z tego nie wynika :)

      Usuń
  2. Uu nie wiedziałam że jesteś fanką futbolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrego futbolu :) na polską ligę nie potrafię patrzeć :D

      Usuń