8 kwietnia 2013

Naturalne kosmetyki rosyjskie

Kosmetyki naturalne

Witam w ten piękny poniedziałkowy dzień :)

Za oknem piękne słoneczko świeci a ja chcę się z Wami podzielić otrzymaną nagrodą od firmy Triny.


Biorąc udział w konkursie nie sprawdziłam jakie kosmetyki można wygrać gdyż nie wierzyłam w swoje szczęście. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wygrałam i pod koniec zeszłego tygodnia moja nagroda do mnie dotarła.


Otwierając paczuszkę doznałam szoku bo na opakowaniach zobaczyłam rosyjskie napisy, na szczęście po polsku zostały umieszczone naklejki z informacją co to jest i do czego służy :D

Wspomnianie nagrody to:

  1. Krem do rąk
  2. Krem na dzień do 35 roku życia
  3. Drożdżowa maska do włosów



Od soboty zaczęłam testować otrzymane produkty i już po kilku dniach używania jestem bardzo mile zaskoczona. Szczególnie przypadł mi do gustu jeden z kosmetyków, który dowiecie się gdy umieszczę recenzję. 


Recenzja moich rosyjskich kosmetyków ukaże się pod koniec kwietnia lub na początku maja. Mam nadzieję, że kosmetyki się  będą dobrze spisywały bo nidy się nie spotkałam z rosyjskimi kosmetykami :)


8 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa drożdżowej maski

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kilka rosyjskich kosmetyków, ale nie wszystkie...
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc trzymam kciuki, aby wszystkie kosmetyki sie sprawdzily! Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dokładnie, sam Lewandowski nic nie zrobi niestety dla reprezentacji, jeśli nie ma partnerów w grze (oczywiście nie pomijam Piszczka i Błaszczykowskiego, bo fajne trio stanowią w Borussi :)). Z Barce rowniez 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nasze trio w Borusii jest niesamowite ale sami nie wygrają meczy :(

      Usuń
  6. zamierzam kupić sobie coś z rosyjskich kosmetyków, jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń