16 kwietnia 2013

Mały prezencik

Prezenty to jest to co uwielbiam najbardziej



Witam Was w ten piękny słoneczny wtorkowy dzień :) 

U mnie od samego rana świeci słońce i pomimo tego, że noc nieprzespana ponieważ moja córeczka miała gorączkę to i tak jestem bardzo zadowolona. 



W zeszłym tygodniu otrzymałam wiadomość, że wygrałam mini konkurs organizowany przez Marta Figluje. Konkurs polegał na odgadnięciu imienia syna Marty a jedyną podpowiedzią było to, że wołają na niego Mimi. Dla mnie odpowiedź była oczywista ponieważ na mojego siostrzeńca również wołamy Mimi a na imię ma Dominik. To była prawidłowa odpowiedź. Jako nagrodę otrzymałam Maseczkę kosmetyczną Last Minute firmy LAGENKO.












Czekałam na przesyłkę z niecierpliwością i kiedy ją dostałam w środku czekała na mnie mała niespodzianka. Otrzymałam nie tylko maseczkę ale również kilka próbek kosmetyków (2 kremy i 2 szampony) oraz kilka pysznych herbatek. Niestety na zdjęciach kilku brakuje ponieważ zdążyłam je wypić. powiem Wam były przepyszne.


Moja opinia na temat maseczki Lagenko już niedługo znajdzie się na blogu i postaram się ją opsać najlepiej jak tylko potrafię.



Serdecznie Was pozdrawiam :)

Korzystając z okazji chciałam Was zaprosić na rozdanie gdzie można wygrać wspaniałe nagrody :)


Rozdanie organizowane przez  Keep calm and be beautiful





11 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie na bloga :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :) zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cała Martusia, jednej maseczki by Ci nie przesłała :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej :)
    Obserwuję
    Pozdrawiam
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty są zawsze mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłego maila :) dołączam do grona obserwatorów i zapraszam również do mnie :)
    Dożo radości w blogowaniu!

    chabroweoczyani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Masz włączoną weryfikacje obrazkową, utrudnia to dodawanie komentarzy

    OdpowiedzUsuń