4 kwietnia 2013

LOREAL Resist & Shine

LOREAL Resist & Shine



Opis produktu przez producenta.

Regularne stosowanie preparatu Resist & shine Strong zapewnia 5 razy mocniejsze paznokcie. Formuła odżywki została wzbogacona w pro - keratynę , która jest aktywnym składnikiem pomagającym wzmocnić strukturę keratynową paznokcia. Nowoczesne opakowanie z podwójną nakrętką zewnętrzną zakrywa gumowy uchwyt pędzelka, ułatwiający precyzyjną aplikację preparatu. 

Pojemność: 9 ml






Moja opinia.

Moje paznokcie stały się naprawdę mocniejsze, nie rozdwajają się i mają piękny wygląd. Pędzelek bardzo dobrze rozprowadza odżywkę na całą płytkę paznokcia i nie rozlewa się na całym palcu. Odżywka jest idealna jako podkład pod lakier, który bardzo dobrze się rozprowadza i nie odpryskuje.




Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki gdyż moje paznokcie bardzo szybko się łamały i często były rozdwojone a teraz po kuracji odżywką Resist & Shine Strong są silne i pięknie wyglądają. Moim zdaniem odżywka godna uwagi każdej wymagającej szybkiego działania kobiety. Polecam :)




8 komentarzy:

  1. Nie widzialam jeszcze takiego cuda ale jak dziala to musi byc dobra :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne :)

    http://nusinkowo.blogspot.com/2013/04/wiosenne-rozdanie-u-nusinki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej odżywki to ja jeszcze nie miałam :) Teraz jestem na etapie ORLY :)
    I czekam na Twoje dane :) - czeka mała niespodzianka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie używałam jeszcze tej odżywki... :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Może skusisz się na rozdanie? http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/03/witam-dziekuje-ze-tak-duza-liczba-osob.html :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam nigdzie takiej. Powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne paznokcie :) trafiłam z maybellinetrends i zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martwiłaś się na maybelline, że nikt nie zagląda. Więc zostawiam komentarz :)Czekam na więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywkę otrzymałam w prezencie do zakupów w Rossman :) Cieszę się, że jaet jakiekolwiek zainteresowanie moim blogiem. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo nigdy takiej nie widziałam!
    ciekawe, czy by się sprawdziła u mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń