19 kwietnia 2013

Shape i Lagenko

Nagroda Shape i kosmetyki Lagenko



Witajcie moje kochane :) Serdecznie Was pozdrawiam z zachmurzonego i deszczowego Bytomia :) Mimo, iż pogoda za oknem nie jest najciekawsza to w moim domku zaświeciło słońce jak otrzymałam dwie ciekawe paczuszki.


SHAPE




Kiedyś brałam udział w jakimś konkursie na  fun pageu SHAPE ale nie udało mi się wygrać. Minęło kilka dni po ogłoszeniu wyników a na ich profilu czytam, że razem z jeszcze jedną dziewczyną zostałam wybrana jako najaktywniejsza fanka i proszą o dane aby przesłać mały prezencik. Kiedy otworzyłam paczkę (do której nie mogłam się dostać) oniemiałam ze zdziwienia. Spodziewałam się jakiegoś drobnego upominku a otrzymałam: Balsam do ciała (236 ml), Żel do mycia ciała (295 ml), Mgiełka zapachowa (236 ml) oraz Żel antybakteryjny (29 ml). Na opakowaniach pozostały ceny ale one są nie ważne, ważna jest niespodzianka jaką mi sprawili :)



LAGENKO 




Na samym początku jak założyłam bloga postanowiłam, że postaram się nawiązać współpracę z kilkoma firmami kosmetycznymi. Jak na razie nikt inny tylko Lagenko wyraziło chęć nawiązania jakiejkolwiek współpracy. Uzgodniłam z nimi, że raz na dwa miesiące otrzymam jeden produkt do testowania lub raz na cztery miesiące dwa produkty. Produkty miały być niedrogie aby zobaczyć jak to będzie wyglądało i czy im się to opłaca. Otwieram paczkę i własnym oczom nie wierzę. Otrzymałam Kolagenowy żel do mycia twarzy (250 ml) oraz Kolagen naturalny SILVER (100 ml).



Nigdy nie sądziłam, że spotka mnie coś tak miłego i zarazem niesamowitego. Teraz czuję, że mój blog będzie rozwijał i to dzięki ludziom których nie znam a którzy naprawdę dali mi duży kredyt zaufania.

Dziękuję im za wszystko.




Dziewczyny Wam również dziękuję za to, że obserwujecie mojego bloga i chcecie pozostawiać jakikolwiek ślad. Dziękuję Wszystkim za każde dobre słowo i celne spostrzeżenia dotyczące bloga.


Pozdrawiam gorąco :)


12 komentarzy:

  1. To do dzieła!!Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i gratuluję szczęścia:) Piękne nagrody:) Ja również oczekują na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje takiej wspaniałej nagrody zwłaszcza, że u nas na Śląsku nie ma BBW :)
    Pozdrawiam z Zabrza :) i gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A ja potwierdzam, że "Mama kocha kosmetyki" jest wierną czytelniczką i z pewnością zasłużyła sobie na nagrodę.
    Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! życzę przyjemnego testowania! a koleżankę z mny zapraszam w wolnej chwili do siebie koralki-anki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zaprosiny :)
    Pierwsza przesyłka jest świetna , ciekawią mnie te kosmetyki bo chyba nigdy wczesniej sie z nimi nie postkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam koleżankę ze Śląska i zapraszam do mnie :)
    Ps. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń