2 kwietnia 2013

WITAJCIE

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE 

Nigdy nie sądziłam, że będę kiedyś prowadziła blog. Jednak siedząc w domu z dziećmi chciałam się czymś zająć i zrobić coś nie tylko dla dzieci ale również dla innych.
Bedę dzieliła się z Wami informacjami na temat kosmetyków, których aktualnie używam oraz moimi zdolnościami początkującego cukiernika ponieważ uwielbiam piec różnego rodzaju ciasta, babki i babeczki. Pochwalę się również moimi zdolnościami manualnymi nie tylko wykonanymi na paznokciach ale równieżna kanwie ponieważ lubięod czasu do czasu coś wyszyć dla siebie i rodziny.
Nowe informacje będą dodawane tylko od poniedziałku do piątku gdyż weekendy mam zarezerwowane tylko dla moich najbliższych.

Postaram też umieszczać tutaj informacje o przeróżnych konkurach w których także czasami będę brała udział. Trzymajcie za mnie kciuki. Mam nadzieję, że mój blog bedzie na tyle ciekawy iż będziecie chciały go obserwować i zaglądać do niego częściej.


Gorąco pozdrawiam z zaśnieżonego tej wiosny Bytomia :):):)




6 komentarzy:

  1. powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa, nusinka już Cię odwiedziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie, życzę samych przyjemności w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że będę do Ciebie zaglądać:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń