26 listopada 2013

Krem przeciw rozstępom Mamma mia - ZIAJA

Ziaja Mamma mia - krem przeciw rozstępom mamma mia


Kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży postanowiłam zadbać o swoje ciało aby na nim nie pojawiały się bardzo nieładne rozstępy, które szpecą często nasze ciało. Postanowiłam używać balsamów ujędrniających oraz nawilżających. Niestety one nie sprawdziły się tak jak bym chciała. Na początku postanowiłam wykorzystać balsamy, które zabierały miejsce w szafce. Na pierwszy ogień poszło mleczko nawilżające Nivea. Jako nawilżenie dla skóry jestem jak najbardziej na tak :) Kolejnym produktem był balsam nawilżający i ujędrniający, który również spełnił swoje zadanie lecz nie byłam z niego do końca zadowolona. Po zużyciu tych produktów postanowiłam wybrać się do jednej z najczęściej odwiedzanych przeze mnie drogerii i kupić preparat na/przeciw rozstępom. Było ich dosyć sporo do wyboru ale trafiłam akurat na promocję kremu na rozstępy firmy Ziaja przeznaczony dla kobiet w ciąży. Kupiłam i teraz podzielę się z Wami moją opinią.

Krem przeciw rozstępom Mamma mia firmy Ziaja bardzo mnie zaskoczył. Jego konsystencja jest bardzo gęsta ale mimo tego dobrze się rozprowadza na ciele. Bardzo szybko się wchłania i daje poczucie doskonałego nawilżenia skóry. Stosowałam go nie tak jak pisze ale co drugi dzień ale jak dla mnie efekty były zadziwiające. Po miesiącu stosowania (może troszkę dłużej) mąż powiedział mi, że moje rozstępy powoli zaczynają zanikać i stały się mniej widoczne. Miałam ich dosyć sporo szczególnie na pośladkach :( co mnie bardzo denerwowało. Również rozstępy zaczęły się pojawiać na piersiach kiedy się powiększały przygotowując na pojawienie się pokarmu. Teraz stosuję krem Ziaji już prawie 3 miesiące i wiem, że mogę go polecić wszystkim kobietom w ciąży, które boją się o swój wygląd. Dodam jeszcze, że krem przeciw rozstępom Ziaja Mamma mia ma delikatny zapach i jest bardzo wydajny. 

W mojej ocenie, jego zastosowanie na mojej skórze było strzałem w dziesiątkę. Jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z kremu przeciw rozstępom. Teraz jeszcze muszę go przetestować na moim mężu ponieważ dosyć szybko ostatnio przybrał na wadze i troszkę rozstępów mu się pojawiło. Mam nadzieję, że jemu ten krem również pomoże.


Opis producenta:

Aktywny krem polecany w profilaktyce oraz redukcji rozstępów. Może być stosowany już od 4 miesiąca ciąży, po urodzeniu dziecka a także przy gwałtownej zmianie wagi. Działanie stymuluje syntezę kolagenu i elastyny oraz wzmacnia ich włókna. Zwiększa spoistość tkanki łącznej, uelastycznia i poprawia strukturę skóry. Intensywnie rozjaśnia oraz wyraźnie zmniejsza rozstępy. Skutecznie zapobiega ich powstawaniu. 

Sposób użycia:
1 - 2 razy dziennie nanieść krem na miejsca najbardziej narażone na powstawanie rozstępów: brzuch, piersi, uda i pośladki, następnie delikatnie masować, aż do całkowitego wchłonięcia. Najlepsze efekty otrzymuje się stosując krem systematycznie co najmniej przez jeden miesiąc. 

Substancje aktywne:

  • witamina A
  • prowitamina B5 (d-panthenol)
  • masło shea
  • hydroksyprolina
  • ekstrakt centella asiatica

2 komentarze:

  1. Ja stosowałam ten krem w pierwszej ciąży - zero rozstępów i skóra potem w miarę szybko się zregenerowała po porodzie. Teraz ponownie jestem w ciąży i też go używam, mam nadzieję, że mnie tez nie zawiedzie. :)
    pozdrawiam i z miłą chęcią obserwuję drugą ciężarówkę ;)

    OdpowiedzUsuń