18 listopada 2013

Świąteczny szał


Jak co roku zaczął mnie ogarniać przedświąteczny szał szukania prezentów dla całej rodziny :) Najpierw zaczynam od poszukiwania prezentów dla moich dzieciaczków ponieważ z nimi mam zawsze największy kłopot gdyż co chwilkę zmieniają zdanie i chcą coś innego :) Dlatego w tym roku postanowiłam kupić im na Mikołaja coś pożytecznego co będzie im służyło przez wiele lat tzn nową pościel oraz kołdrę i poduszkę a do tego jeszcze piżamkę. Czasami jednak zastanawiam się czy nie dokupić im jakiejś małej zabawki aby mieli troszkę frajdy. Mój mąż jednak skutecznie mnie od tego odciąga ponieważ zabawki postanowiliśmy im kupić pod choinkę. Naszym pierwszym zakupem na pewno będą puzzle zarówno dla syna jak i córki ale ja jeszcze mam dwie propozycje dla mojego męża aby córce kupić kuchnię ponieważ bardzo lubi gotować a synowi ciastolinę ponieważ bardzo lubi zabawy rozwijające zdolności manualne i jego wyobraźnię :)

Dla syna znalazłam coś takiego:









Dla córeczki znalazłam takie cuda :)









Następnie szukam prezentu dla męża ale w tym roku nie mam większego problemu ponieważ moim planem jest kupienie mężowi pięknego nowego portfela gdyż obecny już mu troszkę się rozpada. Niestety nie wiem czy będzie z takiego prezentu zadowolony bo chcę mu kupić zwykły portfel a nie z FC Barcelony, który kiedyś otrzymał od brata na urodziny. Chyba, że znajdę taki piękny portfel z licencją Barcy i  w przystępnej cenie :)



Kolejnymi osobami są nasi rodzicie :) Moja mama otrzymała już od nas prezent na święta gdyż ostatnio zaczęła robić sobie szczegółowe badania i okazało się, że ma problemy z ciśnieniem i dlatego postanowiliśmy jej kupić porządny ciśnieniomierz. Oczywiście już mama go otrzymała i jest bardzo zadowolona :) Największy problem z kupowaniem prezentów mam dla teściów :( Chociaż rodzice męża są naprawdę bardzo fajnymi teściami to nigdy nie wiem co im kupić na święta. Mam taki plan aby w tym roku złożyć się na prezent dla nich z bratem męża i jego żoną :) Zobaczymy jak to będzie ale mam nadzieję, że mój plan wypali. Właśnie wpadłam na pomysł, że podpytam siostrę brata jakich kosmetyków brakuje mamie męża i może zrobimy jej taki mały prezent z kosmetyków :)



Następną osobą o którą trzeba się zatroszczyć jest nastoletnia siostra męża. Największą jej zaletą jest to, że cieszy się z każdego prezentu, który otrzyma. Nawet z takiego najdrobniejszego :) Tak więc dla niej już mam kilka dermokosmetyków ponieważ dziewczyna ma duży problem z trądzikiem a do tego chciałabym jej jeszcze kupić coś z biżuterii np jakiś zestaw kolczyki i bransoletka :)












Myślę, że dla młodej przyszłej skrzypaczki nadają się idealnie :) Jak myślicie?


Powinnam jeszcze kupić prezent dla moich siostrzyczek ale tego nie zrobię ponieważ już dawno temu ustaliłyśmy, że sobie nie robimy prezentów tylko naszym dzieciom. Ja mam starsze siostry więc każda z nas ma już swoje rodziny i dzieci dlatego takie właśnie były nasze ustalenia :) Ja i tak zawsze staram się dać siostrom jakiś drobny upominek bo bardzo je kocham :)


Najtrudniej jednak kupuje się prezenty dla brata męża i jego żony ponieważ bardzo trudno trafić w ich gust. W zeszłym roku nam się udało i kupiliśmy im piękne perfumy ale w tym roku to nie mam bladego pojęcia co im kupić :( Muszę się wypytać kogoś znajomego może mi coś podpowie a jak nie to może mąż coś wykombinuje :)


Czy was również już zaczyna ogarniać szał robienia świątecznych zakupów? Mam nadzieję, że nie tylko ja mam taki problem z prezentami. Jeśli macie jakieś fajne propozycje na prezenty dla swoich najbliższych to podzielcie się nimi dodając komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz