12 listopada 2013

Świetna zabawa dla całej rodziny :)

Witajcie :)

Ten weekend był dla mnie bardzo męczący ponieważ większość swojego czasu spędziłam u teściów razem z całą moją rodzinką tj. Remigiuszem, Weroniką, Tymoteuszem i moim kochanym mężem. Tam dzieciaki miały sporo zabawy razem z nami ponieważ zabrałam ze sobą wspaniałą grę która rozwija pamięć dziecka :) Ja jestem zadowolona, że moje dzieciaczki lubią takie gry rozwijające umysł.


Tak wyglądają gry w które graliśmy w weekend nie tylko z dziadkami ale również sami w domku :)




























































Jednak mój najstarszy syn najbardziej lubi układać wszelkiego rodzaju puzzle a im więcej części tym lepiej :)






To obecnie nasz hit puzzlowy :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz